תקנון
מבוא
• אתר ״מטוסי נייר״ ("האתר") ומותג הבית ״פאפל״ (״המותג״) המופעל ע"י חברת מטוסי נייר ("החברה") ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת בגדי טיולים, חומרי הדרכה וייעוץ לטיולי ("המוצר״).
• האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
• הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
• עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.
הרכישה
• האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
• ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
• הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי וביט בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי.
• מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ
• החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.
החזרות וביטולים
ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה במידה וטרם יוצר או נשלח המוצר.
ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר אישור בהודעה או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה.
• במקרה של ביטול העסקה, ולאחר אישור הביטול תחזיר החברה ללקוח את מלוא סכום העסקה.
לא ניתן לבטל את העסקה במידה והמוצר כבר יוצר או נשלח על ידי החברה.
• החזרות- במידה והמוצר הגיע פגום יש ליצור קשר ישירות עם שירות הלקוחות של החברה לקבל מוצר חדש או זיכוי. הנ״ל כפוף להוכחת הפגם ושאינו כתוצאה משימוש במוצר.
החברה אינה לוקחת אחריות על הבלאי התקין של המוצר אשר נובע מאופי השימוש ותנאי הסביבה.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
שירותי ייעוץ טיולים- לא ניתן לקבל החזר כספי עבור שירותי יעוץ והדרכה לאחר העברת החומרים הרלוונטים ו/או ביצוע שלביו הראשונים של הייעוץ.
אספקה ומשלוחים
זמן הטיפול בהזמנות חדשות הינו עד 3 ימי עסקים אלא אם צויין אחרת באחד מאמצעי התקשורת לפני או מיד לאחר ביצוע ההזמנה.
שירותי הדרכה אישיים יתבצעו בזום בתיאום מראש עד 10 ימי עסקים ממועד הרכישה.
מדריכים וחומרי הדרכה וישלחו בעותקים דיגיטליים לכתובת המייל של הלקוח כפי שהוזנה בהזמנה עד 3 ימי עסקים.
א. אפשרויות משלוח:
1. איסוף עצמי מהיצרן (כתלות במוצר)
אפשרות אחת (עבור חלק מהמוצרים)-מרגע קבלת האישור בהודעת SMS כי ההזמנה מוכנה, יהיה אפשר לאסוף את ההזמנה מכתובת: המרץ 20 פתח-תקווה בתאום מול הייצרן בימים א-ה בין השעות 8:30-15:00. לתיאום ופרטים: 039033946
אפשרות שנייה (עבור חלק מהמוצרים)- איסוף עצמי הינו מהכתובת בן גוריון 41, גדרה או דפנה 38, תל אביב בתיאום מראש 054-4209786.
2. משלוח באמצעות חברת שליחויות
לאחר ביצוע ההזמנה באתר, פרטי ההזמנה לרבות בחירת אופן המשלוח, לרבות יעד ההזמנה יפורטו באימייל.
3. משלוח באמצעות דואר ישראל
לשיקול דעתה של החברה, חלק מהמוצרים יסופקו על ידי שירות המשלוחים של דואר ישראל.
חברת דואר ישראל תחלק את דברי הדואר בבתי הנמענים במשך יומיים וחצי (2.5) ימים בכל שבוע ( כל יום עבודה שני לסירוגין למעט ימי שישי, שבת וחג).
חלוקת דברי הדואר בישובי קווי הדואר הנע ובתאי דואר בתשלום מבוצעים מדי יום.
דברי הדואר ישלחו בדואר רגיל, ללא אחריות על מסירת הפריט או שלמותו. זמן האספקה המשוער הינו 3 ימים מרגע סיום הטיפול בהזמנה.
יתכן כי מפאת גודל ונפח החבילה היא תמסר לנמען ביחידת הדואר שאליה יוזמן הנמען באמצעות הודעה (באחריות ״דואר ישראל״).
ב. עלויות וזמני משלוח עבור מוצרי הכובעים:
3. שליחות לבית אב
משלוחים המיועדים להפצה לבתי אב– המסירה תבוצע עד 3 ימי עסקים ועד סוף יום העסקים ולאחר תיאום מול הלקוח.
עלות שליחות סטנדרטית לבתי אב הינה 39 ש"ח פלוס מע"מ.
4. הזמנה לנקודת למרכזי חלוקה ולוקרים אוטומטיים (להלן: "שירות E-POST")
החלוקות יבוצעו בפריסה ארצית, וכוללים, בין היתר, תחנות דלק, מרכזי קניות, קניונים, שכונות מגורים ועוד.
שליחות למרכזי שירות יימסרו ליעדם, ככל הניתן, עד 5 ימי עסקים.
עלות שליחות למרכז שירות הינה 19 ש"ח פלוס מע"מ.
בסיום כל רכישה באתר המכירות לקוח ו/או משתמש יוכל לבחור בשיטת השילוח E-POST לנקודות חלוקה ולוקרים אוטומטיים ולאחר מכן יוכל לבחור את נקודת החלוקה המועדפת עליו לקבלת המוצר שרכש.
שירות הפצת החבילות של E-POST לנקודת חלוקה ולוקרים אוטומטיים הינו לחבילות או מעטפות בגודל מקסימלי של 30X30X30 ס"מ ובמשקל של עד 5 ק"ג. חבילות שגודלן או משקלן יחרוג מעבר למפורט לעיל, יועברו באופן אוטומטי לשירות של שליחות עד לבית הלקוח בעלות של 39 ₪ לכל חבילה, כמו כן עקב השינוי זמן ההפצה יתעכב ב- 5 ימי עסקים נוספים לכל הפחות.
לאחר הגעתה של החברה ללוקר או לנקודות החלוקה, יישלח מסרון לגולש ו/או משתמש ובו מידע הנדרש לצורך איסוף החבילה, וזאת בתוך פרק זמן בן 7 ימי עסקים מנקודת החלוקה או 72 שעות לאיסוף החבילה מלוקר אוטומטי, לאחר פרק זמן זה, ההזמנה תוחזר למחסן הלוגיסטי של חברת השליחויות ומשם תושב לכתובת הגולש ו/או המזמין עם חבילות נוספות שלא נדרשו וזאת בתוך 30 ימים ממועד השבתן למרכז הלוגיסטי של חברת השליחויות.
6. . הערות:
הזמנה סטנדרטית, הינה עד 7 ק"ג, ו/או 0.1 מ"ק בכל מקרה חבילה לא תחרוג ממטר בכל אחת ממידותיה.
יובהר כי הגולש ו/או המשתמש יחויב בתוספת תשלום לדמי המשלוח בנסיבות הבאות: (א) שינוי כתובת ההזמנה; (ב) כשל במסירת החבילה שאינה נובעת מהתנהלות האתר ו/או חברת השליחויות; (ג) מסירת חבילה שמשקלה מעל ל-10 ק"ג ומעל מידה של 40X40X40 ס"מ; (ד) ההזמנה מתבצעת לאילת ו/או לערבה;
בכל הנוגע לחבילה שמשקלה עולה על 10 ק"ג, המשלוח כפוף להסכם חברת המשלוחים. ככל שחברת המשלוחים לא תסכים לבצע את המשלוח, אזי הגולש ו/או המשתמש יהא רשאי להגיע למשרדי האתר לאסוף את החבילה.
שלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים יתבצעו עד 6 ימי עסקים. אזורים חריגים לעניין סעיף זה אזורים המופיעים בטבלת יעדים חריגים שבאתר חברת השליחויות ולרבות יישובי רמת הגולן, גבול הצפון, יישובי המגזר הערבי, יישובי בקעת הירדן, ישובים מעבר לקו הירוק (שטחים) יישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח ויישובי הערבה. לא יסופקו מוצרים לישובים וכפרים מעבר לקו הירוק בעלי סיכון בטחוני.
מובהר כי המועדים המפורטים לעיל עוסקים באספקת מוצרים בתוך שטחי מדינת ישראל. אספקת מוצרים מחוץ לשטחי מדינת ישראל תתאפשר בכפוף למחיר משלוח הספציפי לכל מדינה ואין התחייבות לגבי זמן המשלוח. לשם ביצוע משלוח מחוץ לשטחי מדינת ישראל יש לפנות לאתר במספר: 03-9033946.
6.זמני המשלוח עלולים להשתנות בעת תרחישים חריגים, לרבות לאור כוח עליון.
7. דואר ישראל- חלק מהמוצרים עשויים להישלח אך ורק כדואר 72 של דואר ישראל. כלומר, זמן האפסקה ניו עד 72 שעות ( 3 ימי עסקים) מרגע הטיפול בהזמנה. עלות המשלוח הינה 5.40 ש״ח.
ג. חשוב לדעת
האחריות בגין תוכן ההזמנה היא על הגולש ו/או המשתמש בלבד ועליו לוודא, טרם ביצוע ההזמנה, כי לא חלו טעויות כלשהן בביצוע ההזמנה.
אישור סופי לגבי ביצוע הזמנת מוצר יתקבל רק לאחר בדיקה טכנית של ההזמנה וביצוע חיוב תקין של אמצעי התשלום. אישור וקיבול ההזמנה יבוצע על ידי שליחת דוא"ל לגולש ו/או המשתמש מטעם האתר ו/או מי מטעמו.
ספירת הימים לביצוע ההזמנה על ידי האתר יחלו במועד אישור ההזמנה על ידי האתר ולא מרגע ביצוע ההזמנה על ידי הגולש ו/או המשתמש.
בידי הגולש ו/או המשתמש לאסוף את ההזמנה ממשרדי האתר תוך פרק זמן של 30 ימים מיום שליחת הודעה לפיה ניתן לאסוף את המוצר לבין משלוח המוצר.
במידה והמוצר חוזר אל האתר בעקבות הזנת כתובת שגויה / אי איסוף הפריט בזמן יוכל הלקוח לאסוף את המוצר מהאתר, בתיאום מראש, או שהלקוח יחויב על משלוח חוזר בעלות מלאה. כמו כן, ספירת ימי החלוקה תתחיל מחדש, כאילו ההזמנה בוצעה ביום ביצוע המשלוח ללא הצלחה או ביום החזרת המוצר לאתר, בהתאם לנסיבות. יש לשים לב לשעת ביצוע ההזמנה באתר. הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 14:00 במרבית המקרים יטופלו/ישלחו רק למחרת.
ככל שהמוצר ישהה ברשות האתר כשלושה חודשים מעת קבלת המוצר חזרה, יראו את הגולש ו/או המשתמש כמי שקיבל את המוצר לשביעות רצונו והאמור לא יהא זכאי לכל פיצוי.
אין פיצוי בגין איחור או אי עמידה בזמני החלוקה.
יובהר כי יום עסקים חל בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00. בתקופות שקודמות לחגים ובמהלך החגים, ייתכנו עיכובים בזמני ההפצה, כמו כן במהלך חודש נובמבר ותחילת דצמבר (חודש חגי האינטרנט).
ככל שהמוצר לא יסופק לגולש ו/או למשתמש בתוך 7 (שבעה) ימי עסקים בעקבות איחור שבאחריות האתר, להבדיל מאחריות חברת השליחויות (להלן: "המועד האחרון למסירה"), אזי בכפוף למתן הודעה אשר תימסר בתוך חודשיים מהמועד האחרון למסירה, הגולש ו/או המשתמש יהיו זכאים לפיצוי בדמות החזר דמי המשלוח הרלוונטי, בלבד. ככל שהמוצר לא יסופק לגולש ו/או למשתמש תוך פרק זמן נוסף של 15 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על אי הגעת המוצר בפרק הזמן שלעיל, האתר יזכה את הגולש ו/או המשתמש בגובה עלות ההזמנה.
יובהר כי גולש ו/או משתמש הבוחר לבצע את חלוקתו בשיטת ה-E-POST מצהיר כי הוא מודע לכך שייתכן ולאור עומס של חבילות הנמצאות בנקודת החלוקה אשר נבחרה על ידי הגולש ו/או המשתמש, אזי חברת השליחויות תהא רשאית לבחור נקודת חלוקה חלופית וזאת מבלי שיהיה לגולש ו/או למשתמש כל טענה ו/או טרוניה כנגד האתר ו/או מי מטעמו.
בביצוע ההזמנה, יש להקפיד על הקלדת כתובת מדויקת הכוללת: כתובת מלאה, לרבות קומה, כניסה שם על הדלת וכל מידע אחר שנחוץ על מנת שניתן יהיה לבצע מסירה מדויקת.
בידי הגולש ו/או המשתמש לאסוף את ההזמנה ממשרדי האתר תוך פרק זמן של 30 ימים מיום שליחת הודעה לפיה ניתן לאסוף את המוצר לבין משלוח המוצר.
במידה והמוצר חוזר אל האתר בעקבות הזנת כתובת שגויה / אי איסוף הפריט בזמן יוכל הלקוח לאסוף את המוצר מהאתר, בתיאום מראש, או שהלקוח יחויב על משלוח חוזר בעלות מלאה. כמו כן, ספירת ימי החלוקה תתחיל מחדש, כאילו ההזמנה בוצעה ביום ביצוע המשלוח ללא הצלחה או ביום החזרת המוצר לאתר, בהתאם לנסיבות. יש לשים לב לשעת ביצוע ההזמנה באתר. הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 14:00 במרבית המקרים יטופלו/ישלחו רק למחרת.
ככל שהמוצר ישהה ברשות האתר כשלושה חודשים מעת קבלת המוצר חזרה, יראו את הגולש ו/או המשתמש כמי שקיבל את המוצר לשביעות רצונו והאמור לא יהא זכאי לכל פיצוי.
אין פיצוי בגין איחור או אי עמידה בזמני החלוקה.
יובהר כי יום עסקים חל בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00. בתקופות שקודמות לחגים ובמהלך החגים, ייתכנו עיכובים בזמני ההפצה, כמו כן במהלך חודש נובמבר ותחילת דצמבר (חודש חגי האינטרנט).
ככל שהמוצר לא יסופק לגולש ו/או למשתמש בתוך 7 (שבעה) ימי עסקים בעקבות איחור שבאחריות האתר, להבדיל מאחריות חברת השליחויות (להלן: "המועד האחרון למסירה"), אזי בכפוף למתן הודעה אשר תימסר בתוך חודשיים מהמועד האחרון למסירה, הגולש ו/או המשתמש יהיו זכאים לפיצוי בדמות החזר דמי המשלוח הרלוונטי, בלבד. ככל שהמוצר לא יסופק לגולש ו/או למשתמש תוך פרק זמן נוסף של 15 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על אי הגעת המוצר בפרק הזמן שלעיל, האתר יזכה את הגולש ו/או המשתמש בגובה עלות ההזמנה.
יובהר כי גולש ו/או משתמש הבוחר לבצע את חלוקתו בשיטת ה-E-POST מצהיר כי הוא מודע לכך שייתכן ולאור עומס של חבילות הנמצאות בנקודת החלוקה אשר נבחרה על ידי הגולש ו/או המשתמש, אזי חברת השליחויות תהא רשאית לבחור נקודת חלוקה חלופית וזאת מבלי שיהיה לגולש ו/או למשתמש כל טענה ו/או טרוניה כנגד האתר ו/או מי מטעמו.
בביצוע ההזמנה, יש להקפיד על הקלדת כתובת מדויקת הכוללת: כתובת מלאה, לרבות קומה, כניסה שם על הדלת וכל מידע אחר שנחוץ על מנת שניתן יהיה לבצע מסירה מדויקת.
הגולש ו/או המשתמש אחראים לבדוק את המוצר תוך זמן סביר מקבלתו מהאתר. אם יימצא כי ישנה תקלה במוצר, אשר לא נגרמה בעת משלוח המוצר, על הגולש ו/או המשתמש לפנות תוך 14 יום מקבלת המוצר לשירות לקוחות האתר ולעדכן בדבר התקלה ואופייה. אם הגולש ו/או המשתמש לא שלח את התלונה במועד ו/או האתר סבור שהתלונה אינה מוצדקת ו/או עסקינן בתלונה שאינה נתמכת באסמכתאות אזי הגולש ו/או המשתמש לא יהיו זכאים לכל פיצוי ו/או שיפוי ו/או לכל תשלום אחר.
ככל שנתקבל על ידי הגולש ו/או המשתמש מוצר שאינו תואם את ההזמנה, לרבות הדפסה על מוצר שונה מההזמנה, כמות שונה של מוצרים, עיצוב שאינו תואם את ההזמנה וכיו"ב, אזי רוכש המוצר יהיה זכאי לקבל את המוצר אותו הזמין ללא תשלום נוסף בכפוף למתן הודעה לשירות האתר בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ולעדכן בדבר הטעות. הגולש ו/או המשתמש לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין האמור. הפיצוי, בשום מקרה, לא יעלה על עלות המוצר המוזמן שלגביו נעשתה טעות, בהתאם למחיר הנתון בחשבונית ההזמנה.
יובהר כי סטייה של עד 5 סנטימטר במידות המוצר בין הנתון באתר לבין המסופק לגולש ו/או המזמין וכן סטייה של עד 25% בגווני הצבע על המוצר שהוזמן לא יהוו אי התאמה.
האתר ו/או חברת השליחויות או מי מטעמם אינם אחראים לאובדן ו/או גניבת תעודת המשלוח, ובכלל זה לאור מחדל ו/או רשלנות באיסופה.
מוצרים אשר נשלחו בחזרה אל האתר בעקבות אי איסוף המוצר ממקום הימצאו (לדוגמא נקודת חלוקה או לוקרים) ו/או מכיוון שנמסרה כתובת שגויה ו/או לא הגולש ו/או המשתמש לא שהה במועד שנקבע אל מול השליח, אזי בפני הגולש ו/או המשתמש יעמדו שתי חלופות: (א) לאסוף את המוצר מהאתר, לאחר תיאום מראש; (ב) לשלם על משלוח נוסף. ככל שהמוצר ישהה ברשות האתר כשלושה חודשים מעת קבלת המוצר חזרה, יראו את הגולש ו/או המשתמש כמי שקיבל את המוצר לשביעות רצונו והאמור לא יהא זכאי לכל פיצוי.
שימוש במוצרים
השימוש במוצרים הינו אישי ובאחריות הלקוח בלבד. אין החברה אחראית לטיב השימוש, תוצאותיו ו/או השלכותיו.
ייעוץ הטיולים וחומרי ההדרכה אינם מקנים אחריות ביטוחים על הלקוח. בטיחותו של הלקוח באחריותו המלאה בלבד.
החברה עושה את מיטבה לספק מוצרים איכותיים הנותנים מענה לקהל היעד. אולם, אין באחריות החברה
שירות לקוחות
• בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה בטלפון 054-4209786 או בוואטסאפ או בכתובת המייל podcast.paperplanes@gmail.com.
תקנון ואחריות שימוש
האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה.
• • האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות החנות האתר או ישירות מול החברה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
• הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
• אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה משימוש במוצר, בלאי טבעי. האחריות חל אך ורק על פגמי ייצור.
• החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק
וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
מוצרי החברה מיוצרים על ידי קבלני משנה וספקים, אין החברה נושאת באחריות על טיב השירות הניתן על ידי קבלני המשנה וספקי המשנה.
• להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם החברה בטלפון: 054-4209786 או בכתובת המייל podcast.paperplanes@gmail.com
אבטחת מידע ופרטיות
חברת ״מטוסי נייר״, כמו גם חברות אחיות וגורמי משנה נוספים הפועלים מטעם חברת ״מטוסי נייר״ ובהתאם לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
• החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
• החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע"י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
• כפתור "שלח" יש משום הסכמה לחברת ״מטוסי נייר״ או למי מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק לך מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל
או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של החברה. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק. באם תחפצן להסיר בכל עת את פרטייך האישיים מרשימת התפוצה של החברה יש ליצור קשר בכתובת המייל podcast.paperplanes@gmail.com . באמצעות לחיצה על כפתור "שלח" אני מאשר בחתימתי את הטופס ואת תנאיו.
קניין רוחני
• כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החברה ״מטוסי נייר״ מותג ״פאפל״ והיוצר איתי חן, לרבות התוכן בפודקסט.
• אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.
דין וסמכות שיפוט
פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך במחוז תל אביב-יפו תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.
טיולים | הרפתקאות | סיפורים | מקומות
@paperplanes_podcast
© כל הזכויות שמורות לאיתי חן
ליצירת קשר:
podcast.paperplanes@gmail.com